جاذبه ي اسماني...


::..آدمك..::


   دارم جذب ميشم....

     نميدونم به كجا....

     نميدونم به طرف كدوم جاذبه....

     شايد اين دفعه جاذبه اي باشد از سوي اسمان...

     شايد اين جاذبه ي اسماني صدها برابر قوي تر از جاذبه ي زميني نيوتون باشد...

     اما چه كنم كه در برابر اين جاذبه مقاوت ميكنم...

     چون اين جاذبه تقديرم است... سرنوشتم است..

     اين سرنوشت من است كه مرا جذب ميكند و ميكشاند....

     اما من باز هم مقاومت ميكنم....چون تصميم گرفته ام تقديرم را خودم بسازم...

     وان را تغيير دهم...شايد بايد همنام ان شوم....

     مانند ان شوم....تا از ان دور شوم...

    وبعد....

     ان را خودم ميسازم...

     تنهاي تنها...

    خود خودم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 19:41|GolnOoSh|