::..آدمك..::


    باز ناراحتم...

    راستش از يه نفر خيلي بدم مياد...كه هر وقت ميبنمش ناراحت ميشم..اخه اذيتم ميكنه...

    امروزم خيلي ناراحتم كرد...

    هر چند اصــــلا از نظرم ادم نيست ولي خب چي كار كنم دست خودم كه نيست...

    نميدونين چه قدر امسال تحمل كردمش....

    راستش امروز اينقدر تو خودم ريختم و به زور يه لبخند زدم كه وقتي خونه اومدم شروع كردم به اشك ريختن..

    خب راستش خيليارو هم دوست دارم كه بعضياشونو به خاطر خودشون دوس ندارم...شايدبه خاطر كسي كه هستم وقتي پيش اونام دوسشون دارم...

     در هر صورت تو اين يه سال خيلي بهم سخت گذشت...اين يه سال شايد به ندرت روزي بوده كه عاملي براي ناراحت كردنم تو اون روز وجود نداشته.....

   اميدوارم هر چه زودتر بتونم اين ادما رو فراموش كنم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 12:40|GolnOoSh|