هيچ...!


::..آدمك..::


 چشمامو رو هم گذاشته بودم...

 فقط براي يه لحظه بود....فقط يه لحظه...

 اما وقتي چشمامو باز كردم...ديدم دنيام عوض شده...

 ديدم زندگيم عوض شده...

 ديدم همه چي تموم شده...همه چي...

 هر چي فكر كردم نفهميدم چرا؟..

 نفهميدم قانون اين زندگي رو...

 نفهميدم قانون گذشت زمانو...

 امان از دست اين ثانيه ها...

 امان از دست لحظه لحظه ي اين زندگي....

چه قدر زود گذشت...

 حالا زمان اين است كه تمام خاطراتم را به دست فراموشي بسپارم...

 وگرنه در باتلاق گذشته ام فرو مي روم...

 كمكي نمي خواهم....

 از هيچ كس....

 من هيچ بودم...

 هيچ هستم و هيچ خواهم شدم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

z.a
ساعت16:57---27 ارديبهشت 1391
======================
==================
===============
=============
=========
======
===
.
.
.
.
.
.
.
very very nice
khili naz bod.movafagh bashi golam
be ma 2ta sar bezan
khoshhal mishim
.
.
.

.
.
===
=====
=======
==========
==============
==================
=======================


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 18:26|GolnOoSh|