::..آدمك..::


 ديگر چه بگويم از حقي كه بهش نرسيدم...

 خدايا كجايي؟چه ميكني؟چرا من؟

فقط همين ها اين روزها در ذهنم نقش بسته ...

 خدايا حقم را كي بهم ميدي...خدايا شكرت ميكنم ...اما...

 اما نمي دانم چرا بهترين روزهاي زندگيم هميشه خراب ميشود..هميشه تبديل به تلخ ترين روزهايم ميشود...

 اما ميخواهم بدانم خداي عادل من ان زمان كه بندگانش در حقم بي عدالتي كردند چرا اين اجازه را داد...

 خدايا باشد دارم تمام سعيمو ميكنم كه بپذيرم اين تقدير را....سعي ميكنم قانع باشم

 من دكتر اينده شدم فقط براي همين خوش حالم كه به هدفم رسيدم اما به حقم نرسيدم...



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت21:51---24 شهريور 1392
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری

جدی میگماااااااااااااااااااااااااا ا

راستی اگه دوس داشتی بیا با من تبادل لینگ کن، منو با عنوان عســـــــــــ♥ــــــــل وب بلینگ و خبر بده تا منم لینگت کنم
بابای


arash
ساعت23:16---19 شهريور 1392
عالی بود

مدیر
ساعت2:33---17 مرداد 1392
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 1:26|GolnOoSh|